Пізнавально - розважальний калейдоскоп "Про здоров'я треба знати, про здоров'я треба дбати"

 












Цікаві гості завітали до нашої бібліотеки на пізнавально - розважальний калейдоскоп "Про здоров'я треба знати, про здоров'я треба дбати". Дівчинка Чистюля (Владислава Сапченко)розповіла про правила дотримання чистоти та провела з дітьми вікторину. Не обійшлося і без маленького хлопчика(Рома Тарасенко) від якого повтікали всі його речі. І тільки після обіцянки дотримуватись правил гігієни Мийдодир (Ігор Слинько) дозволив хлопчикові приєднатися до гурту. А ще запропонував малечі цікаві загадки. З проханням про допомогу прибігла мама Киця (Вероніка Водоп'ян). В неї захворіли кошенята. Хоч сам лікар Айболит не зміг завітати до нас (був у відрядженні) та прислав свою Помічницю (Єва Знахаренко). Вона оглянула кошенят (Діана Жук, Женя Іванченко, Маша Зінченко, Женя Цибуля) та взяла з них обіцянку мити лапки, не їсти багато солодощів, сухариків і чіпсів, менше проводити часу з гаджетами. А ще вона запропонувала малим скласти чарівне слово. Фея –лікувальниця (Іванна Дзюба) зробила огляд присутніх та отримала відповіді на питання про здоров'я. Діти виконали спортивну руханку та ознайомились з книжковою поличкою "Ще раз про здоров'я".


Коментарі